2018 рік став приголомшливим роком для Dr Martens. Бренд буквально ожив, збільшивши продажі на 110% порівняно з попереднім роком.

Відтоді він, як і раніше, користується дуже високим попитом. Деякі задаються питанням, як довго це триватиме.

Навіть якщо у 2025 році Dr Martens не буде таким популярним, настане час, коли бренд повернеться сильнішим, ніж будь-коли. Це відбувалося досить багато разів, щоб довести правильність цієї закономірності.

Отже, питання не зовсім у тривалості тенденції. Справа в іншому. Чому Dr Martens продовжує повертатися в моду?

Історія та автентичність

Почнемо з того, що у Dr Martens дуже цікава історія. Засновник бренду Клаус Мертенс був лікарем у німецькій армії під час Другої світової війни.

У 1945 році в Альпах він пошкодив щиколотку. Здавалося, що армійські черевики, які він носив, були недостатньо зручними.

І він сам знайшов рішення. Він створив ідеальні черевики, які були зручними та міцними. З роками продажі зростали в геометричній прогресії.

Але, особливо в 60-ті роки і пізніше, бренд став асоціюватися з різними субкультурами - гранж, панк, скінхеди, артисти нової хвилі. Завдяки цьому Dr Martens набув чималої популярності.

Таким чином, він створив дуже сильне позиціонування бренду, залишаючись у моді та затребуваним протягом десятиліть. Сьогодні це вже історія із субкультурами, що, безумовно, надає їй деякої автентичності.

Співпраця зі знаменитостями

Хоча класичні черевики завжди залишаються бестселерами, Dr Martens не залишається осторонь сучасності. Бренд стежить за тенденціями та шукає шляхи для інновацій.

Сильний вплив мають колаборації з дизайнерами. Особливо коли Marc Jacobs і Dr Martens об'єдналися, це послужило обопільному розширенню аудиторії та створили ботинки женские доктор Мартинс.

Крім того, є проєкти з гуртами та співаками. Це була ще одна історія успіху, коли Dr Martens співпрацював із Joy Division. Шанувальники гурту просто обожнювали цю марку і демонстрували це своїми покупками.

Оскільки співпраця робить свій внесок у загальну картину, вірно й те, що ікони моди надають Dr Martens значну допомогу. У 90-х роках Роберт Сміт із гурту Cure носив мужские ботинки Dr Martens.

Це дало величезний поштовх розвитку бренду. Коли Джіджі Хадід одягла Dr Martens 2019 року, ефект був ще сильнішим: усі міленіали побігли в магазини. А саме, ікони відіграють свою роль у поверненні бренду.

Надійність і комфорт

Також неможливо ігнорувати те, наскільки якісним, довговічним і зручним є взуття Dr Martens. Зрештою, саме це було відправною точкою бренду.

Шкіряні вироби компанії можуть прослужити довгі роки і без проблем переносити жахливі погодні умови. Нарешті, важливо зазначити, що взуття Dr Martens - це водночас і модне, і красиве взуття.

Таке поєднання важко знайти, воно чудово поєднується практично з усіма вбраннями і приваблює більшість людей. З усіх цих причин Dr Martens просто повернеться на модну сцену, якщо знову вийде з моди. Важко повірити у протилежне, адже бренду вдалося побудувати міст між солдатами Другої світової війни та міленіалами.